Dagens look!

Efter att det elaka kräket Mr.Kembell ställt till med lite problem så fick jag en tröja av tyskarna som tack för att jag jagat bort honom xDD Njäee, den biten är kanske... Vad säger man... Inte riktigt sann! Men i alla fall så fick jag som sagt en tröja av dem och den är så snygg så den bara måste användas! Därför slängde jag ihop en liten look till den, jag håller med om att den inte är världens bästa, men det är ingen random look heller, men hoppas ni gillar den :)
 
Ryttare: 
 
Mössa: Silverglade byn
Tröja: Uppdrag
Handskar: Startutrustning
Byxor: Silverglade byn/fiskebyn
Skor: Fortpinta
 
Häst:

Träns: Vingården
Sadel: Silverglade byn(lite osäker men tror det)
Filt: Fortpinta
 
Hoppas ni gillade looken :)
 





ser nästan lika dan ut som mej nuXD

Svar: ^^
sasharainnight.blogg.se

2013-04-30 » 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback