Min dator har pajjat, INFO

Heej alla fiiiiina små läsare!
I mitt förra inlägg berättade jag om min dator som oturligt nog har pajjat Dx 
Och de visade sejj(elr vi visste de redan innan) att de va ngt ve en fläkt som skulle lagas så att datorn nt skulle bli överhettad o förstöras for ever and ever, så att vi va juh såklart tvugna o åka till en reparatör för att få den lagad, o me den lilla fläkten så va de ju nt så stora problem tänkte vi... Men då hade vi juh lika fel som om man skulle sitta o grubbla över när stjärnorna skulle explodera o förvandlas till enhörningar, TRE VECKOR!!!!!!!!!! Jag typ håller på o dör här! Fast ksk nt typ dö dö, utan mer bara dö...  För mannen i kassan elr bakom disken han typ bara: " Jaaaa, vi har juh en liiiiiten gammal dator som vi kan låna ut imårn...." O han typ räddade mitt liiiiv! Tills ja kom på att man ksk nt kan spela SSO påren! Men de tror jah, men om nt så blir de väl nt några bilder på ca tre veckor ;_; 
Men bara så att ni vet att de tar ett tag men att en lånedator kommer att komma sås bloggninge e nog möjlig att fortsätta med... 
Men aja, hare bra alla fina läsare :* xoxo// 
Sasha Rainnight






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback