MLC- 20:00

Hejjsan!
Gick nt så bra nu heller men de va nt ditt fel Starblood<33 Ksk råååkade styra in i stenar o stockar o typ ramla i varje stup... Hehe... xDD Men aja efter att ha legat femma ett tag så fick ja bli på sjuttonde plats efter att ha ramlat men jah slutade med en elfte plats ;) Faktiskt ganska nöjd om man tänker på hela loppets gång ;D Vann gjorde iaf April Starwood som ni ksk kan se xD





jag har ett tips till dej som jag gorde fösta gången jag kom 3a:)) jag tittade på yt på mlc:) och några gånger och sen fick jagd et i huvudet och då blir det lätare och det blir lätera eatt hoppa för man ser filken tid man hoppas vid hoppen:)men det e bara ett tips hoppas att det fungkar ses <3

2013-04-08 » 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback