Ny på starstable!

Heejsan!
Alla här har nog ngt som de ksk skulle vilja ändra på sin SSO gubbe, o jah e juh en heeelt normal liten tjej så såklart har ja ju oxå mina tankar om mejj själv :) O lilla ja hade tänkt o visa vad ja skulle vilja ändra :)
 
För de första så e jah lite missnöjd me min ögonfärg, nt för att ja bryr mejj, för ja tkr ju de e jätte snygga men när iaf ja ser ett par sånna klarblåa ögon så får man typ en liten "omgvasnyggkik", o om du oxå har min ögonfärg så ta nt illa upp, för som sagt tkr jah den e ursnygg!
O sen så bara äääälskar jah huvudet här<33 Tittade igenom några huvud nu o bara: *-*
O sedan så tkr ja juh sminket e väldigt fint o håret o hårfägen e juh ursnygga de me! Men när man ser ögonen så bara smälter man!
 
O mitt namn tkr iaf jah e väldigt fint, men Selena SeaSon e väldigt fint de mee! Men jah skulle no ändå nt vilja byta... :/
 
O visst så älskar jah mina pållar så jah dööör! Men den här färgen har alltid varit för mejj som äpplet till min paj elr va man ska säga, men alldrig i livet att ja byter ut den mot Moon, Beauty elr Starblood<333
 
De va mina små funderingar, men vill bara att ni ska veta att ja alldrig skulle kunna tänka mejj o börja om o bygga upp på nytt! De ända ja skulle kunna TÄNKA MEJJ o ändra e ögonen *-*
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback