Sommarstuga till tyskarna del 2!

Heej!
Som ni kan se i mitt förra inlägg så har tyskarnna köppt en sommarstuga osedd, de ville ha min hjälp med att skicka ett kontrakt och sedan möta mig vid sutgan i Hollow Woods, men en tragisk överaskning väntade oss... Den underbara stugan som mäklaren hade talat om va egentligen den nerbrunna stugan i Hollow Woods! Mäklaren visade sig vara Mr. Kembell... !! Här kommer fortsättningen!
 
 
Efter ett möte med Kembell begav jag mejj till rådsmannen i Firgrove för att prata med honom!
Huh! Jag fick just reda på att hemma i tyskland är tyskarna spioner! Shhh! Säg inget!
 
Tyskarna bad mejj att hitta ett gömställe vid stugan, o här har vi dem! Da ulltimate gömmställe! >:D
O nu ere bara att vänta tills imorgon bitti då de har spionerat klart för natten! >;D
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback