Sommarstuga till tyskarna del 4!

Heej!
Efter många dagar av kämpaglöd och mod har vi nu kommit en bra bit på vägen, om ni har missat något som kommer här en kortfattad berättelse om vad som hänt:
Tyskarna köpte en stuga helt osedd i Hollow Woods, stugan visade sig vara den nedbrunna i Hollow woods. Nu vill de ha tillbaks sina pengar av den elaka Mr. Kembell som de köpt stugan av, men ett sådant kräk som honnom förstår man att det här skulle bli en hård match! Men när tyskarna visade sig vara riktigt dutkiga och utbilldade spioner tog dem sig an uppdraget och ägnade en hel natt åt att spionera! Det visade sig löna sig, han hade smugglat med gift i tunnor som var absolut olagligt...
 
Nu ska Mr. Kembell få vad han tål med en ordentlig utskällning!
Haha Gretchen! Har du kul? xDD
Haha, här va minsann en fin vovve som lät mejj gå<33 Jag tror jag döper honnom till.... Brutus xDD
Haha! U lose again Mr. Kembell!
Aww, nu fick de sin underbara stuga<33
Och som tack för min insatts fick jag en "alove Jorvik" tröja! Fiiin! 
Jaha, då vart "sagan" slut x) Men vi ses nästa gång det blir spännande uppdrag x))
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback