Veckans uppdateringar- vecka 17!


Nya uppdrag, hästar, kläder och mycket mer i

veckans uppdatering!

 
 
                         Hejsan!
Nya uppdrag, hästar och mycket mer i veckans uppdatering!

Nya uppdrag:
- De tyska turistera i Fort Pinta letar ever någonstans att bo, vilket visar sig vara lättare sagt än gjort! Rid till Fort Pinta och prata med dem.

Helga!
Prata med Helga!

Hästar:
- Två nya hästar har kommit till Marleys bondgård! Dessa vackra hästar är av rasen Akhal Teke!

Ny utrustning till din häst:
- Nya träns finns nu i Firgrove!

Nya kläder:
- Nya vår-inspirerade jackor finns nu att köpa i Firgrove!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
MINA TANKAR:
Jaa, enligt mejj va de här en jätte bra uppdatering! Jag skulle inte säga att det är något som saknas! Uppdrag, ny utrustning, pållar... Vad mer kan man begära liksom?
POSITIVT:
Jaa, som ni kan se så inehåller "MINA TANKAR" bara positiva saker, så man kan väl ta o "kopiera" det lite! xD Om man nu ska vara detaljerad så kan ja väl ta o motivara mejj: Uppdragen verkar roliga pga de söker nytt hus, iaf jag tkr de verkar litta kul :D Sedan vet jag ju inte hur lång tid det kommer att ta eller vad uppdragen "gör" men enligt mejj verkar de roliga :) Sedan så har vi nya hästar, o Marleys hästar tycker jag personligt är otroligt fina och eleganta så nu hoppas vi bara på en riktigt fin färg nu oxå! Men än ere inte slut! Vi har ju nya träns och kläder! Jag har en liiiten aning om att de matchar! xD
NEGATIVT:
Om man mååste säga något så måste jag nog vara lite petig men jag har på känn att uppdragen kan bli långa.. Kanska lite föör långa.... :/
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback