Bra bilder förvandlas till dåliga...

Visste ni... att när jag har tråkigt brukar jag rida till en mysig plats och ta en massa fina bilder?
 Raderar en del efteråt...
 
Och även när jag ska ta bilder till bloggen försöker jag alltid få de så bra som möjligt! 
Men det är en "liten" sak jag irriterar mig något fruktansvert på! 
Jag har tagit massor av fina bilder som jag bara har avgudat, tills det att destinationen kommer upp:
 
 
Det här skulle kunna vara ett av de finaste bilderna jag tagit, men då kommer det upp Info om att jag just nu befinner mig på 'Everwindfälten'! Kan faktiskt bli riktigt irriterad på detta ibland då många bilder har förstörts på grund av just detta!
 
Jag menar, jag behöver ingen guide om vart jag befinner mig just nu! Jag vill bara ha den perfekta bilden, det är allt! Jag kan förstå de som är lite nyare på spelet, att de för tillfället vill kunna orgentera sig men jag kan i stort sett alla platser och behöver ingen guide för det! :) 
Fick i denna arga stund en liten tanke om hur det skulle kunna funka:
När du klickar på 'Göm Gränssnittet' skulle det också ta bort ALLA meddelanden som kommer upp! Inklusive detta då!
 

Ursäkta om jag varit lite arg nu, men var tvungen att skriva av mig lite ♥
 
OBS! DETTA ÄR MINA ÅSIKTER OCH INGEN ANNANS♥
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback