Den gamla Justin Moorland

Jag måste seriöst säga att jag saknar Justin som en galning! Han har följt med mig sedan jag började spela, jag tyckte han var jätte trevlig och har sett upp till honom enda sedan jag började spela. Han var den som guidade mig runt, den som lärde mig att hoppa och en av mina favoriter på Jorvik.
Kan tyvärr inte beskriva mer än såhär, men hade kunnat fortsätta i år...
 

Men saker förändras, folk förändras och han gick med på den mörka sidan och är nu den karraktären som jag verkligen kan se på och tänka: "Vad f*n Starstable, det här skulle väl sluta lyckligt eller?".
Nej, jag saknar honom riktigt mycket och skulle bli jätteglad om vi fick tillbaka honom♥
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback