Embersoul~


Jag trodde det skulle bli ett svårt belsut, men när jag såg Embersoul, var det självklart vem som skulle få platsen i mitt hjärta♥
 
 
Namn: Embersoul
 
Smeknamn: Emil
 
Ras: Jorviks ponny
 
Kön: Hingst
 
Färg: Skimmel
 
Ålder: 11
 
Temperament: Lite pigg men enormt lydig. Han är dock ett riktigt litet busfrö i hagen
 
Historia: Emil föddes på södra Jorvik för ungefär 11 år sedan. Hans mamma blev när Emil var bara en månad gammal sjuk och dog när Emil var ett halvår. Han såldes när han var 8 år till en ridskola på Jorvik. Där hade han det jättebra tills den dagen då ridskolan gick i konkurs och sålde honom då till James. Därefter var också James tvungen att sälja Emil och jag fick bli den lyckliga ägaren 
 
Övrigt: Emil är ganska duktig i hoppning men är även en duktig galopp häst. Han är enormt gosig och lydig men också väldigt pigg♥ Han är nästan aldrig sur och älskar mat. Han är dock ganska envis men så fort man påminner honom om vem som bestämmer så är det inga problem!
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback