Förlåt + Nytt blogg-utseende!

Som ni säkert märkt ha bloggen stått lite stilla de senaste dagarna, det är av två anledningar:
 
 

  1. Jag börjar snart skolan igen och vill gärna ta vara på det sista lite extra så försöker att minska tiden jag har framför datorn, detta är inte för att jag inte gillar att blogga och Starstable osv. men tycker faktiskt det är ganska skönt med lite extra lite dator.
  2. Bloggen ska förnyas! Nyfiken? Det enda jag säger är att bloggen kommer inte att ändra utseende helt, utan att allt förutom bilderna vid menyn t.ex. och Headern ska få ett lite mer snyggare utseende och har också planerat lite annat som ni kanske snart får se!
 
Ni får en liten redigerad bild av mig som kanske dyker upp lite i framtiden, vi får se!
 
Var beredda på seg bloggning framöver men kolla jätte gärna in endå, ska försöka säga till om det blir en bloggfri dag!
 
 

 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback