Headern och menyn

Som ni vet har jag nu köpt Emil och han måste självklart också bli en del av bloggen!

Jag håller på med det och hade tänkt uppdatera menyn först, möjligen i eftermiddag eller när jag är klar med dagens levling. Headern kan däremot ta lite tid. Jag vill gärna ha en snygg header och inte en random. Därför vill jag gärna kunna se headern i mitt huvud, vad är snyggt och vad är mindre snyggt enligt mig? Så varje dag jobbar jag på hur headern ska se ut. Men självklart så ska jag sätta upp en ny så fort som möjligt, jätte ledsen om det kommer ta tid... 
Men har också funderat på att göra just en random header där Emil också är med och sedan göra en annan som jag tänker ha♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback