Pink Warriors♥

Jag har nog inte berättat det, men CH är upplöst.
 
 
Varför? Miranda kände att hon inte hade lust då det hade uppstått en del tråkigheter i klubben... Men det behöver vi inte gå in på nu… Men nu är den tiden förbi, kommer sakna alla något fruktansvärt, men jag vet att mina allra närmsta komet hjärtan kommer finnas i just mitt hjärta för livet♥


Hur som helst!

Alexandra Mistdawn aka Alex ,som jag även har skrivit lite om i ett inlägg för ett tag sedan, har sedan länge haft planer på klubben Pink Warriors. Och nu idag, äntligen, så skapades den! Är nu officiellt med i den som titlen klubbledare då hon ska styra den med mig, Majs och Wewe♥ Ska bli jättekul att starta upp klubben tillsammans med er
 
Kommer säkert att blogga lite mer om detta i framtida inlägg :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback