Starcoins?

Jag läste ett inlägg på Nicole Seanight's blogg om just detta, vilket betyder att jag har fått insperation från henne :)
 
 
 
Jag har lovat mig själv: INGA FLER KÖP AV STARCOINS! Men när man tänker efter, är det så bra?
 
I många månader har det varit rikitgt populärt att köpa Starcoins så fort de dubbla kommer. Helt plötsligt spred det sig: Man skulle ersätta riktiga pengar mot en siffra på en skärm. Folk började helt plötsligt kritisera köpet av Starcoins på bloggarna. Bland annat de kända bloggarna vilket sedan leder till att fler började lyssna och kanske, som jag, gav löftet: Inga fler SC! Men hur smart är det egentligen?
De som jobbar på Starstable försörjer sig på spelet, om vi inte köper Starrider eller Starcoins kommer spelet förmodligen att gå i konkurs och vi får inget spel längre. 
Detta fick mig att tänka! Jag vill verkligen ha kvar SSO och efter allt de gett mig så kanske det är bra att ge tillbaka, eller? Jag tänker nog köpa när jag vill, kan eller har råd, alltså köpa ibland, men inte varje gång det är dubbla som jag ofta gjorde förut.
 
Horse
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback