Tog in hästarna från betet

Tog inne hästarna från betet idag, jag gick dit och så fort jag kom dit såg jag Starblood skritta sakta mog mig. 
Jag började såklart med Starblood och tog och ledde honom till Vingården, jag passade på att springa bredvid honom så han kunde trava lite, fick dock ingen bra bild på det.
 
 
 
 
 
 
BILD PÅ NÄR STARBLOOD STÅR I BOXEN
 
Sedan gick jag tillbaka för att hämta Moon, han har trivts något enormt i det "fria" och travade först ifrån mig, men jag lyckades fånga in honom efter att locka honom lite med havre.
 
 
 
De tyckte det var väldigt skönt att stå i sin box igen, det märktes, men Moon var också lite sprallig och lite sur över att inte ha samma frihet som han kunde ha på betet.
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback