Veckans uppdateringar!

En hästtränare har kommit till Jorvik!

2013-08-07 09:00:00


Hejsan allihopa!
- Du kan nu köpa levels till din häst istället för att göra alla dagliga races själv!

Hästtränare:
- Du kan ny anlita en hästtränare som levlar upp din häst! Rid till Fort Pinta och prata med hästtränaren! Du kan endast levla upp hästen en level åt gången.
Levla upp din häst!


Levla upp din häst!

Ny utrustning:
- Ett nytt snyggt Cowboy-set till din häst finns nu i Fort Pinta!
Snygg Cowboy-utrustning!


Snygg Cowboy-utrustning!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
MINA TANKAR:
Yesssss!!! Äntligen blir man inte tvungen att levla hela hästen själv! Dock misstänker jag att det blir riktigt dyrt och vet inte om jag är bered att betala den summan för det.
Cowboy-utrustningen var helt OK, inte jätte snygg men filten och benlindorna är faktiskt något som jag skulle kunna tänka mig.
 
 
Btw: Hästen på bilden ovan ser helt fail ut ju!!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback