Vi vill ha mer! Är det fel?

Jorvik är så himla vackert, det är så detaljerat! Varje litet träd är så, verkligt. Varje kväll går solen ner och bildar en fantastisk, fin, orange-rosa färg! Allt är i stort sett perfekt! Men endå så tjatar vi om mer!
 
Vi håller hela tiden på att tjata på SSO team om mer! Vi vill ha mer uppdrag, vi vill ha mer yta, vi vill ha mer av allt!
Men vi borde nog tänka efter lite...
 
Starstable har bara funnits i ca ett och ett halvt år och de har kommit såhär långt med allt, jag tror inte någon här förstår hur mycket arbete som ligger bakom det där huset, eller det där trädet, ja hela ön!
De jobbar stenhårt med det, så vi borde börja att tänka efter lite, för varje dag, säkert, får de i alla fall ett brev om att spelare vill ha mer! De kommer bli stressade om vi fortsätter såhär, och personligen, så tycker jag att allt detta tjat är fel!
 
 
 
OBS! DETTA ÄR MINA PERSONLIGA ÅSIKTER, JAG PEKAR INTE UT NÅGON OSV.
 
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback