Snö och vinter

 
Det var inte jättemånga som var med förra året när vi fick snö på Star Stable. Det är var väldigt unikt och jag kommer ihåg när man loggade in och fick se all denna underbara snö falla och hur det rykte ur alla näsor och mular. Men whatever. Detta året hade jag gärna velat ha lite tjockare snö än förra året. För ni som inte var med förra gången så var det lite vitt här och var men man såg fortfarande väldigt mycket grönt. Klart det var fint och jag ska inte klaga på något. Men jag hade tyckt det skulle vara enormt mysigt med snö över fötterna/hovarna. Och gärna lite snö-skvätt när man galopperar. Men allt detta snöslask skippar jag gärna hahah!
 
 
När jag loggar in och snön har kommit hade jag gärna sett framför allt(som jag skrev ovan) tjockare snö och lite mer över allt. Men något som också hade varit kul var om vi fick se STORA fina snöflingor falla framför näsan på en, gärna i mängder. Hade varit så otroligt mysigt!!
 
 
 
Vinter är vinter
 
 

På servern har vi fortfarande ljust till nio på kvällen, men sommaren är ju över eller hur? Jag hade verkligen älskat om vi fick lite mörker redan vid nio halv tio. Och nu när det är jul och allt hade man ju kunnat lägga till lite julbelysning i byarna. Tänk er rida runt i julmössa i tjock snö som virvlar i mörkert. Julbelysningen och julgranen lyser upp ansiktet och tomten hahah♥ Hur mysigt skulle detta inte vara??
 
 
Ett speciellt tack till er som orkade läsa♥

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback