Det där med championat resultat.....

Många som jag har pratat med säger ibland: "Är det som att skryta det där med att lägga upp sina championat resultat?"
Min åsikt? Absolut inte! Vissa är bra men andra är ännu bättre! Liksom, be jealous, deal with it! Jag menar, om du inte kan acceptera att folk är bättre än du på championat eller att du tycker att folk "skryter" om sina resultat så bara skrolla
förbi inlägget om det irriterar dig! Personligen så tycker jag att man ska få vara stolt över sig själv att man fått den där första platsen eller att man är så sjukt duktig på chanpionat att det är värt att visa folk att man är så duktig!
DETTA ÄR MINA PERSONLIGA ÅSIKTER, JAG PEKAR INTE UT NÅGON OCH BER OM URSÄKT OM JAG SÅRAT NÅGON! :)
Btw, skriver detta från min mobil, igga stavning osv.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback