NÄSTAN.DÄR!

Heej!
Har nu under dagarna som gått(om jag ska vara ärlig har jag inte jätte stor koll på vilken dag det är...) mixtrat lite med bakgrunder, headers och sådant. Och nu på kvällen så ändrade jag bland annat bakgrund som ni nog ser (hehe) men också iconen vid bloggadressen :)
Jag tror att jag kommer att byta bakgrund sedan, tycker själv att den är lite för utstickande(ska inte klaga, har gjort en del av den själv för ett tag sedan, oups.. hehe) och lite för skrigig, men har några andra bakgrunder som jag har funderat på att ta :3 
Kommer dock att ta en sak i taget och just nu så står bakgrund högst upp, så headern får tyvärr vänta i nån dag till :)) Men snart så kommer bloggen att vara så gott som klar ;)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback