Starstable spelar lite fult...

Heej!
Detta kan bli ett långt inlägg, men vill gärna säga min åsikter... Så...
Som rubriken lyder tycker jag att SSO har börjat spela lite fult på den senaste tiden. Missförstå mig inte, för jag tycker att SSO är ett fantasktiskt spel och jag älskar det!! Men ibland som sagt så spelar de lite fult ://
Som till exempel, vad hände med att Frieserna skulle kosta över 1000 SC efter någon vecka..? 
Det gick vecka, efter vecka, efter vecka, vi fick dubbla SC och alla trodde att det var sista chansen, men de har fortfarande inte ändrat! Visst, vi spelare tjänar på det, men har de sagt något tycker jag att de ska hålla det och inte bara slänga det åt sidan. Sedan så måste de ju självklart få in pengar på detta, men som sagt så tycker jag att om de skriver att ordenarie priset är 1299 så måste de inom bestämd tid flytta det(med bestämd tid menar jag inte tre månader..)
Och sedan en sak till, hur många här vill hänga efter med uppdragen..? Nää, tänkte väl att det inte var så många. Och hur många vill spendera hela sitt underbara sommarlov vid att sitta vad datorn hela sommaren..? Nää, inte många där heller! 
Det jag försöker säga är att vi nästan aldrig får uppdrag i våra uppdateringar, men nu under sommalovet...! Som av en händelse får vi hur många som helst då!! Som jag sa innan måste vi acceptera att Starstable måste få in pengar på detta, men de måste också acceptera att vi har ett sommarlov att njuta av och att vi inte gärna vill spendera tiden vid datorn! Jag har tagit upp detta och säger det igen, jag tror att Starstable medvetet lägger till så himla mycket uppdrag för att inte tappa spelare, men om de spelar fult och fortsätter såhär tror jag inte det spelar någon roll hur hårt de än kämpar med det :/ De får alltså vissa spelare att spendera en stor del av sitt sommarlov vid datorn vilket jag inte tycker är så bra, därför har jag börjat acceptera att jag hänger en del efter med uppdragen men har valt att prioritera mitt IRL liv!!!
Samma gäller champisarna, vissa märker det kanske inte, men vid början av varje champis så kommer det upp t.ex. "VALEDALE CHAMPIONAT STARTAR OM EN TIMME" Eller liknande, vilket gör att vissa sitter bara för att få göra det, när de gör VD champiset kommer det upp en ny icon om att FGC startar snart osv... 
Det slutar med att många sitter för länge med pressen att hinna med nästa... :/ 
 
Okej, tittar på texten nu och den var lite längre än planerat(hehe...) men ville bara göra mig hörd och visa att Starstable också har sina mörka sidor... Som sagt så måste de ju dra in pengar på det, men de måste också få spelarna ett fortsätta spela vilket inte är så troligt om de spelar fulare än såhär :(
 
Tack till er som läste detta, hoppas ni tycker det är okej att jag skriver sånt här ibland :))
 
OBS! DENNA TEXTEN INNEHÅLLER MINA ÅSIKTER, VILKET BETYDER ATT BARA FÖR ATT JAG SÄGER DET SÅ ÄR DET INTE SÅ!!! :)
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback