Veckans uppdateringar!

Silverglades nya modebutik, The Fashion Barn!
2013-07-03 09:00:00
 
 
 
Hejsan alla!
En ny cool modebutik, The Fashion Barn, har öppnat i Silvergladebyn!
 
Modebutik:
- Den stora modebutiken, The Fashion Barn, i Silvergladebyn har fått in ett stort lass av de mest populära kläderna på Jorvik och slår därför upp sina portar tidigare än beräknat! Botanisera bland butikens olika kategorier! Upptäck nyheterna! Spana in alla favoritoutfits! Affären och dess utbud kommer förändras i framtida uppdateringar!
 
Modebutiken The Fashion Barn!
 
Nya kläder:
- Mängder av nya kläder kommer finnas i den nya modebutiken, The Fashion Barn. En utav de mest populära seten är det snygga dressyr-setet!
 
Det snygga dressyr-setet!
 
Highscore reset:
- Äntligen är det dags för ännu en nollställning av alla tävlingsresultat! Från och med idag har alla chansen att ta nya toppresultat igen! Lycka till allihopa!
 
Bug Fixar:
- Vi har gjort några små ändringar som innebär att man inte längre kan använda sig av lagg för att få bättre tider i races.
 
- En del dagliga uppdrag och tävlingar gav spelaren XP. Detta är nu fixat och de spelare som det berör kommer nu ha rätt mängd XP igen. 
 
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
MINA TANKAR:
Tummen upp! 
Riktigt bra uppdatering! Äntligen har butiken i Silvergladebyn öppnat(vet att det inte bara är jag som längtat)! Jag hade dock förväntat mig lite mer än såhär, men jag är också en sådan som ibland ställer lite för höga krav så jag ska inte klaga ;) Men hur som helst så är jag heller ingen som lägger ner jätte mycket tid och pengar på hur jag ser ut eller hur jag klär mig(men det är ju klart att man lägger ner en del...!). Så enligt mig så var detta Toppen! 
Buggfixen och dressyr outfiten var också något som jag gillar! Men dagens höjdare måste jag säga att det är klädbutiken ;))
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback