WTF!? Hackad?

Loggade in idag på kvällen för att köra GÅC, jag gjorde sysslorna på Starblood så att han skulle kunna vara i form till championatet. Jag köpte lite hö och såg då att jag hade blivit av med hela 4000 JS! 
Jag hade varit inne en gång på morgonen och gjort uppdragen och levlat Moon och hade då ca 5000 JS, jag köpte dock en sadel... för Star Coins! 

Jag har heller inte lånat ut mitt lösen till någon mer än tre stycken jag känner IRL som jag verkligen litar på och en till, men jag känner henne och hon är verkligen en underbar tjej som jag tycker är jätte trevlig! Å andra sidan så kan man egentligen inte lita på någon, men med tanke på att detta hänt *vill inte nämna namn* också och denna person har blivit av med 3000 JS så misstänker jag att det är någon som hackar sig in och tar JS från oss :/ 
 
Jag mailade såklart suport om detta:
 

Hej SSO!

Vill gärna anmäla angående mina JS.

Sålde min frieser för ett tag sedan och hade då runt 5000 JS. Jag loggade in nu imorse och hade då ungefär 5200

JS, jag loggade sedan in på kvällen och upptäckte då att jag hade förlorat hela 4000 JS!

Jag har lånat ut mitt Lösenord till tre stycken jag känner på riktigt och en annan, men jag är nästan helt säker på

att de aldrig skulle göra något sådant. Och med tanke på att det hänt en annan tjej samma dag och hon har blivit

med ungefär samma summa som jag!

Skulle vara väldigt snällt om ni kanske kunde kolla upp detta och kanske till och med fixa detta :)

 

 

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback