I'm baaack! 8D

Hejsan!
Förlåt för dålig bloggning idag, har varit på nöjesfällt med min familj och haft kul! Och när man har haft kul i sådär fem timmar så blir man enormt trött och det är sjukt varmt här också och man blir ju lite påverkad av det, men hur som helst så är jag igång nu igen med lite inlägg och kan nu avslöja att en kommande video är påväg! Så vad kan man säga mer än att jag vill prioritera videon och att inläggen kan bli lite sega, men ett par inlägg lovas i alla fall :D
Videon skulle bli klar idag enltigt gårdagens planering men programet jag filmar med hakade upp sig och ville inte öppna SSO och så kunde jag inte filma och hela programet bara: "BLÄÄÄÄÄ!" xC Ok, det jag försöker säga här är att videon kan bli lite sent kommen så att ni vet :))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback