Me IRL! 8D

Heejsaaaaan! 8D
Jaa, nu har man bloggat i... ett tag så kände att det var dax att typ... berätta lite om mig, som person! 8D
Så, innan vi börjar så säger jag bara att ni får gärna kommentera era egna frågor som ni har så kan jag svara i ett inlägg lite senare ;)
 
  1. Jag älskar Justin Bieber<33
  2. Jag är... hur säger man detta... lite galen av mig c8
  3. Jag är blondin ;*
  4. Väldigt lätt för skratt xD
  5. Favvofärger: Grön, blå o Lila :3
  6. Favvomat= OKÄND FAKTA! x3
  7. Jag rider inte cuz I trillade av da horse and bröt my stackars arm when I var 8 år :(
  8. Jag gillar hästar o tycker de är super söta endå :3
  9. Jag har två mindre systrar :D
  10. Jag är inte jätte mycket för kjolar, men klänningar är helt OK( men skulle ALDRIG får för mig att bära det vanlig skoldag!)  83
  11. Jag går i samma klass som Sofie Mountainberg och Liv Mountainberg och är bästis med Maja Starside :)
Vad vore livet utan musik? Inget om du frågar mig!!! >:(
 
 
Jaha, då fick ni veta lite om mig, jag uppskattar jätte mycket att ni läser min blogg och ni får jätte gärna fråga egna frågor om mig, men svarar som sagt inte på frågor som: "Var bor du?", "Kan du lägga upp bild på dig själv?" och sådant :)
 





hrm,hrm du skrev att du "känner" mejj men ere nt lite mer än så, gumman? xD MOHHAHA för alla som vill veta ee vi dom galnaste bästisarna i hela landet MOHHAHAHAHHA C8 O du i hemlighet skriver att du bara "känner" mejj xD

Svar: Jaaa, en sån sviiiikare jag är va? Nä men ursäkta meeeejj då! BÄSTIZ! :3
sasharainnight.blogg.se

2013-06-04 » 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback