Sommaaaaaaar! *.*

Hejhej!
Slutade skolan en timma sedan och det var riktigt skönt att bara kunna slänga alla matte, språk och stuff bakom sig och bara ställa sig i trädgården och skrika ut: "SOMMAAAAAAR :D", men jag kommer såklart sakna klassen också :)
Men nog pratat om det... Som jag sade så slutade jag skolan idag och har nu ett efterlängtat sommarlov! :)
Ja vet inte hur ni tolkar ett sommarlov men enligt mig så ska man vara ute mycket och ta vara på allt som sommarlovet har att ge! Det vill säga jag inte tänker tillbringa dageN framför datorn :) 
Jag kommer troligvis att logga in lite då och då och blogga lite här och där, men förvänta er absolut inte mängder med inlägg och foton! 
Så jaa, vi får väl ta och lämna allsedentära ett tag så hejdå för en stund, en dag eller någon vecka så ses vi :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback