Mina favvo platser<33

Tjaooo!
Ja tror att alla här har favvo platser...? Där man typ bara: "Näeeee va fint! ^^" O ja, ja e ju ganska normal av mejj(tror ja) så ja har ju oxå mina favvo platser :* O här kmr en liten topptre lista ;D
 
  1. På första plats: SOUTHSILVERVATTNET! 

    Ja bara ääääääslkar Southsilvervattnet! E typ så himla fint där me allt grönt o de blåa vattnet! Okejj okejj, nu låter ja som värsta poesi kvinnan här... ja vet, ja vet... Men ärligt talat, vem ere som nt tkr de e fint där? Känns typ som om man e fri elr nått... xDD Nä men iaf... Den platsen finns på nmr ett på min lista!!
     
     
    2. På andra plats: MOORLANDSTALLET!
     

    Ere bara ja som älskar ML stallet? De va liksom där de började, där man hade problem me o rykta pållen! xDD  Nä men ML stallet betyder ganksa mkt för mejj, vet nt va de e men man känner en sån bekvämhet där! O man ser typ alltid nybörjare där o iaf ja har bara lust o fråga: "Hur går de!?" xDD
     
     
    3. På tredje plats: EVERWINDFÄLTEN!
     
    Vet egentligen nt va de e för speciellt me ett tomt, grönt fällt mitt i ingenstans men ja tkr de e så mysigt mitt i allt de gröna :)) Ja tkr typ om o bara rida runt där, ta nårra bilder o bara typ njuta! O VARFÖR LÅTER JA SOM EN GAMMAL SKRUTTIG LITEN POESI TANT!? Aja, men hur som hälst så ja älskar Everwindfälten! Så men håll me mejj om att de e ett himla mysigt ställe!?
     
     
     
    Så jah, de va mina favorit platser i en liten topptre lista xDD Hoppas ni tkt platserna o framför allt bilderna va fina<33 





håller med (y) :)

2013-03-31 » 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback