Moorland in my heart 4ever<33

Hejjhejj!
Tänkte lite idag på när man började spela ss, de va ju ett tag sedan nu men man kommer ändå ihåg hur man desperat försökte ta sejj förbi traktorn och hur man så gärna ville ha den där mössan någon tjej hade :3 Och bara tänkte att vi kanske kunde rida runt där lite o liksom bara: Moorland, de va här de började, min längtan efter att få rrida in i sgb o bah: Men hallå där! Japp, du ser rätt! En liten starrider tjej här jah!
 
 
 
Jahapp, här började de... Man stod här o babblade me Justin, kmr ihåg mina stora problem med att ryckta, krattsa vattna o mata pållen xD De du... Försök slå den!!!
Jag kommer starkt ihåg hur man liksom: Min fösta tävling! HIHIHAHAHAHA!!!!
Hejjhejj på dejj me May, she remember meeee!!!! ^^
 
Kmr ni ihåg? Guud va ja önskar att man kan göra den igen... saknar de gamla tiderna på ett sätt... :3
E ju lite skillnad från: Vem är du, du o din fluffhjärta kmr ALDRIG o bli nån bobcat!
 
 Och nu:
Bara kan nt sluta älska den här!
Var de bara jag som tyckte att Demascusgruvan var suuuuuuper cool?
Jaha, de va då en liten rundtur i Moorland, och måste säga att jag saknar tiden före Starrider lite, men jag trivs här o nu oxå<33 Vi ses!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback