VECKANS UPPDATERINGAR!


Hej!
Husdjuren i Fort Pinta har sprungit bort i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Husdjuren har sprungit bort! Prata med säkerhetsvakten som står utanför Café Pinta och se om du kan hjälpa till och hitta dom!Hitta husdjuren


Kan du hitta alla husdjur?

Nya husdjur:
- En söt katt, en modig hund och en smart kanin har kommit till husdjursbutiken Pet Shop Girls i Fort Pinta!

Nya sadelväskor:
- Nya sadelväskor i olika färger finns nu att köpa i butiken utanför Pet Shop Girls i Fort Pinta!

Championatet i Moorland:
- Championatet i Moorland är igång igen! Vi öppnar Championatet för att se om det fungerar bättre denna gång!

Stäng av användargränssnittet:
- Det är så många som tar screenshots och filmar i spelet och nu har vi lagt till en funktion som ger er valet att dölja användargränssnittet (kartan, namn, XP-stapeln)! Klicka på telefonen i menyn längst ner till höger, och välj alternativ för att dölja! 
 
 
MINA TANKAR:
Jaa, det här var kanske nt den bästa uppdateringen direkt, jag skulle önska att de skulle kunna koncentrera sig liiiite mer på hästfunktionen och Justin...
 
DET POSITIVA:
Jag tycker nog det var väldigt bra att MLC har börjat igen, det e de nog nt alla som tycker men ja tkr mer om MLC än GÅC. Sedan tyckte ja det var väldigt bra att man får nya uppdrag, har varit utan rätt länge utan så de va ju bra :D 
 
DET NEGATIVA:
Om jag får säga det själv så är det här som sagt nt världens bästa uppdatering, nya husdjur tror jag nt så mng hade som sin drömuppdatering vid det här laget... Och som sagt så skulle jag vilja att de var lite mer sociala med hästarna och Justin, kort sagt att de kanske skulle börja fundera på att ta oss spelare i första hand och försöka uppfylla våra önskningar snabbare. Sedan gillade jag nt direkt uppdragen, verkar mer som ett sådant uppdrag: "Heej Sasha! Kan du hjälpa mejj?" En dag senare: "Tack så mycket, vi ses!"






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback