Championat-grupper-tankar

Heej!
När du kör i ett championat så delas du ju in i en grupp och blir insorterad pga vilken level du är i... Men jag tycker att det är riktigt dåligt... För alla som är proffs på championat som till exempel Jenny Snowhill hon är i level 14(tycker att hon är jätte duktig och är väldigt imponerad så jag snackar inte skit om henne) och jag blir väldigt ofta med henne, och där inkommer också Ruth och April. Men då har vi andra vädligt liten chans att få en bra placering(själv suger jag på championat xD )! Det är på ett ungefär som att jag skulle tävla mot Usain Bolt i springning, jag har en möjlighet, men den är OTROLIGT liten! Och därför så kanske man skulle kunna dela in i grupper via medalljerna eller nått sånnt xD Knäpp tanke men iaf ganksa bra tkr ja :)
 
PS: Ursäkta för seg bloggning, men e lite läxor som måste vara gjort och håller på att slänga ihop en liten look till tävlingen :)





ja då?

2013-05-15 » 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback