Dagens outfit!

Som ni kan se i mitt förra inlägg fick jag en mössa av Ydris och det måste man ju såklart utnutja till 100%! Så jag satte igång och slängde ihop en liten look med omsorg x)
Sasha:
Mössa:UPPDRAG!
Tröja: UPPDRAG!
Byxor:SGB/Fiskebyn
Stövlar: LT utrustning
 
Moon:
Träns: SGB
Sadel: ?
Filt: Moorland
Benlindor: Fiskebyn
Är inte världens bästa på att komma hiåg vart jag köpt saker o ting, så säg bara till om nått e fel :)





tittar du inte på kommentarena?

annas skrev jag förra gången att har du inte märkt not??

Svar: Vadå menar du? x)
sasharainnight.blogg.se

2013-05-12 » 17:05:12

Hallå!? knäppis xD Man köper den filten i FP x)

2013-05-12 » 17:39:26

vet ej hur jag ska förklara men vi e ej väner:(

Svar: D:
sasharainnight.blogg.se

2013-05-12 » 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback