De nya uppdragen med soffe :3

Gjorde de nya uppdragen med Soffe idag, tog tyvär inte några bilder i första taget men kan berätta lite :)
Vi stack till Ydris och han skulle typ resa ett tält eller nått(YAY! Äntligen ska kanske cirkusen bli av!) så jag skulle hämta ett tillstånd vid rådsmannen att få resa det, tält pinnar hos James och flaggor hos skräddaren :)
Efter typ några minuter skulle soffe gå, så jag fick avsluta på egen hand! Da, da, da, daaa! :O
Starka Moon, så duktig du e :3
Vingaaaaar! *-* Av trääää!
Var bara tvungen att ta en liten fin bild ^^
 
Ingen kan se mig, mohahahaaa!
Men ojj, efter två tunga träd kommer ett till!? Han kommer ju få fruktansvärt ont i ryggen! xC
Neej! Jag vill ju inte att min fina piggis ska bli en fin gubbis med ryggvärk! Dx
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback