Skrytigt med championat resultat?

Heej!
Läst Mirres blogg för en stund sedan(moonbell.blogg.se) och där lade hon upp frågan om det var någon som tyckte att det var skrytigt med hennes championat ressultat(hon brukar komma på en etta till trea plats, DUKTIGT!) och min åsikt om det är NEJ! Vi är bra på Championat och hon är en smula bättre, ska man inte få vara bra på det eller? Tycker inte att man ska behöva känna sig skrytsam, va stolt i stället :D Sedan så förstår jag att man tycker att hon är skrytig o blir lite sotis, men sluta kolla på det då och du har problem med att andra är bättre :(
 
 
 
OBS! Bara säger MIN åsikt, detta behöver alltså inte betyda att det är det som gäller och att det är dumt att tycka så, men det är MIN åsikt! Och om någon tar illa upp så ber jag om ursäkt, men personligen så... :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback