Stjärnkarta!

Heej!
Här är stjärnkartan med de nya stjärnorna, redo att användas :)
Du får gärna kopiera den, men fråga mig först!
 
REGLER FÖR ATT KOPIERA:
 
  • Du måste ha hela kartan, det vill säga att du får inte beskära den eller något sådant
  • Du får inte säga att det är du som gjort den
  • Du måste fråga mig först innan du kopierar!
 
 
Här har ni den då! Om du vill kopiera så följ som sagt reglerna ovan!
 Lycka till och hoppas du kan ta hjälp av den! Annars så erbjuder jag mig att visa stjärnorna någon gång :)






Bra karta men till nästa gång kan du tänka på att zooma in den lite :)

Svar: Mitt program är konstigt så hade inte möjlighet till det Maja :)
sasharainnight.blogg.se

2013-05-13 » 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback