Veckans uppdateringar, vecka 19

Ydris behöver hjälp!

2013-05-08 09:00:00


Hej allihopa!
Nya spännande uppdrag och ny utrustning är nytt i dagens uppdatering!

Nya uppdrag:
- Trollkarlen Ydris som håller till uppe på Nilmers högland, behöver din hjälp... Rid dit och se vad han vill!


Vad är det som Ydris behöver hjälp med?Vad är det som Ydris behöver hjälp med?

Ny utrustning:
- Ny utrustning till din häst finns i Moorland, Fort Pinta och Stallet Gyllenbladet!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
MINA TANKAR:
Nya uppdrag kan jag säga att jag är väldigt glad att få, men jag har dock lite misstankar om att det kanske inte blir så roliga uppdrag, men mina misstankar kan ju vara lite knäppa också så vi får väl se!
Utrustningen tycker jag är väldigt bra, men jag längtar väldigt mycket efter nya häsraser :(
Inte världens bästa uppdateringen, men ingen dålig heller :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback