Ang. design

 
 
Innan du läser detta rekomenderar jag att du läser inlägget en bit ner "Design på G" för att förstå lite bättre, om du inte redan gjort det vill säga ^-^
 
 

Jag har tittat lite på designen och dess grunder och det skulle vara rätt snyggt med en lite matt rosa som "grundfärg". Hade hoppats att få lite förändring på "grundfärgen" men jag vill verkligen ha den där desigen och vad gör det med lite rosa igen? Personligen så tycker jag det är en väldigt fin och söt färg!
 
Men den här gången har jag bestämt mig för att vara lite bättre förbered(som jag dock inte var förra gången, heheh...) och ska nu i veckan:
 
1. Göra en fin header, har redan en liten idé till den... 
 
2. Fixa bakgrunden, it has to be perfect♥
 
3. Göra bilder och lägga in "Om hästarna".
 
4. Om jag hinner, sätta in designen redan nu i veckan, men det tvivlar jag lite på... :/
 
 
 
Vad innebär detta då för bloggningen? Jo, jag kommer lägga ner mycket tid vid detta(de dagarna jag har tid och lust vill säga.) och kommer inte ha lika mycket tid till att blogga, jag kanske drar ner till så mycket som ett inlägg per dag, eller inget alls! Har ingen aning i nuläget!
 
 
arkivbild
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback