Buggar, åsiktsinlägg

 
 
 
Innan jag börjar vill jag bara säga att det här kan bli ganska långt, men tack till er som orkar läsa♥ 
 
 

Personligen så tycker jag att det är ganska kul med buggar, man får liksom se en annan sida av spelet. Samtidigt tycker jag att det är fel att använda buggar hela, hela tiden bara för att bli först, bäst och vackrast om man säger så. 
 
Jag måste ju själv erkänna att jag själv använder buggar och sådant ibland, men det är väldigt sällan jag gör det med flit. En bugg som jag kan tycka är rolig är vildhästbuggen. Jag använder den ofta när jag ska ta bilder på mina hästar till till exempel en header eller bara för att få lite fina bilder till bloggen. Annars kan den även vara rolig när folk som rollar vill verkligen leva sig in i spelet med bara hästen för ett tag. Så den buggen tycker jag kan vara helt okej, om man inte utnyttjar den vill säga.
 
 
Jag är heller ingen expert på buggar och vet absolut inte hur många eller vilka som finns. Men jag vet att det finns buggar som till exempel att man blir snabbare i tävlingar(läs mitt senaste inlägg) och det däremot tycker jag är riktigt fel, där räknas också att lagga. Jag tycker det är fruktansvärt fult av folk att göra såhär bara för att bli etta på en dum lista. Ärligt talat nu så tycker jag att de som gör det är så självupptagna och egoistiska så att det är fan i mig inte sant. Det är precis som att doping innan ett lopp, fast detta är ett spel och med hjälp av buggar kan du förekomma mycket mer med hjälp av alla buggar som finns. 
 
Vad det gäller att lagga så vet jag att folk inte alltid gör det med flit, men att folk i alla fall har ett sorts ansvar på sig. Om de laggar så ska de kunna fixa det istället för att bara fortsätta!
 
 
 
Tack till dig som läste! 
 
 
 
DETTA ÄR MINA ÅSIKTER OCH INGEN ANNANS, BER OM URSÄKT OM JAG SÅRAT NÅGON OSV!
 
 
 

 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback