Blogga vid alla uppdrag? Nejtack ;)

 
 
 
Vi kommer få uppdrag i mängder nu när vi fått tillgång till Jarlaheim. Och jag har funderat lite kring det och hur jag kommer göra med att blogga om de, och såhär kommer det att bli:
 
 
Jag kommer inte att blogga om alla uppdrag jag får, varför? Jo för att det krävs lite för att blogga om uppdrag, det kan ta tid och jag vill väldigt gärna inte slösa bort tid på att skriva om att jag har mjölkat kossor eller vad jag nu har gjort. Men jag kommer såklart blogga om de lite mer intersanta uppdragen! 
 
När jag märker att ett uppdrag kommer bli kul, spännande och ha lite action så kommer jag nog ta lite bilder och skriva en del om det. Om det är uppdrag som är helt okej så kanske jag skriver lite om de och vad jag fått göra. Och slutligen om det är uppdrag , som jag sa innan, där man bara ska mjölka kossor eller kanske hjälpa folk att hitta en hatt, en person osv. så kommer jag inte att blogga om det uppdraget!
 
 
En annan anledning till att det blir såhär är att jag har inte all tid i världen vid datorn. Jag sitter upp till två och en halv timme om dagen, inte mer! Och nu när SB öppnat så vill jag spendera lite tid där med att shoppa, göra uppdrag och framför allt, utforska! Och då har jag inte den tiden till att sitta och blogga om allt!
 
 
 
Tack till dig som läste! Vet att det blev lite långt men whatever, kändes ganska viktigt att få ut liute detaljer här ^^ 
 
 
 
 
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback