Flyttat till Skördebygden!

 
 
Nu när alla uppdrag, allt nytt och Jorvikstallet finns här så bestämde jag mig för att flytta till Jarlaheim!
 
 

Jag hyrde ett hus där av Isolde som bor på en liten gård nära Jarlaheim, otroligt söt tjej! 
Och för ni som undrar så är hon från min pappas sida.
 
Lite bättre förklaring: Min pappa är från USA men pratar såklart flytande Svenska. Min mamma och han träffades för ett par år sedan och när de varit tillsammans i ungefär tre år så bestämde sig min mamma för att visa honom Jorvik där hon växt upp. Min pappas systers dotter, Isolde, hängde med för att upptäcka lite nytt och fastnade direkt för Jarlaheim. Mina föräldrar är kringresande affärsmän och har inget fast boende just nu men Isolde åkte dit tre år senare och träffade Tristan. Efter det kunde hon inte släppa taget om honom och flyttade hem till honom. Hon är just nu 25 år och bor på en gård med honom och hans morfar nära Jarlaheim. 
 
Jag har känt henne sedan ett tag tillbaka och hon är verkligen super snäll!!
 
 
 

Ni som orkade läsa allt det ↑. Tack ;) 
 
 
Hur som helst, Isolde har fortfarande kvar huset som hon köpte för två år sedan och jag fick äran att hyra det av henne. Hon har sagt att jag får gärna köpa det av henne när jag vill men tills vidare så tänker jag bara hyra det ;)
 
 
 
Vad det gäller Starblood så har jag pratat med Stein på Jorvikstallet och han sa att de hade en plats ledig som jag gärna fick ta. Så jag flyttade dit Starblood, Moon och Emil där direkt och de stormtrivs! 
 
 
 
 
Ska bli spännande att se hur det är att leva här ;D
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback