Forest Vampires~

Har länge fått erbjudandet att gå med i Forest Vampires som ägs av Emilia Nightbridge(har blogg fast den är dock nerlagd) och Angelica Lightlund men som ni kanske vet har min spellust inte varit helt på topp och har då tackat nej hela tiden för jag vill gärna inte gå med i en klubb när jag knappt spelar alls! 
 
Men nu idag kom jag ihäg klubben och tänkte då att jag kanske kunde gå med i den idag då jag har varit lite uttråkad de senaste dagarna utan någon speciell att chatta med... Inte världens bästa...
Så mötte Angelica i Moorland och fick min inbjudan till klubben och tackade såklart ja! :)
 
 
Klicka på bilden för att komma till klubbens blogg!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback