HERMAN IS BACK! :'D

 
Innan jag berättar vad som hänt här så hade jag tänkt berätta vad som hänt innan detta så att ni förstår lite bättre :)
 
 

Borgmästare Jack ville inte längre vara borgmästare men det ända sättet att avgå var att prata med Herman. Han hade länge försökt prata med Herman som baraa hade sagt: "Du ska känna dig ärad. Detta är ett stort ansvar som du får över byn!" Men trots äran så ville inte Jack ha ansvaret. Och just som han skulle ta kontakt med Herman(för typ 1000 gången...) och säga att han ville avgå så sa Johanna attt han var "Bortrest". Jack bad mig om hjälp med att försöka få ut var Herman var och efter att i några dagar ha "känat" Stein så vann jag hans tillit och han berättade sanningen för mig: "Herman är inte bortrest... Sanningen är att han bara är ett par meter ifrån oss i det där huset där borta! Han ville slippa Jack och hans tjatande lite..." 
 
 

Nu ska jag sticka och prata lite med Herman och kanske få svar på ett och annat? :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback