Moon level 15

 
Efter en lååååååång tid har nu äntligen Moon blivit i level 15! 
 

Ja, jag var en riktig liten latmask innan och levlade endast när jag hade lust, det vill säga typ tio tävlingar i veckan...
Men efter spel-pausen så hände något, jag vet inte hur eller varför men allt blev plötsligt på så mycket större allvar och nu för tiden så levlar jag varje dag, nästan hela Jorvik. Så därför blev Moon idag i level femton! Jätteglad :D
 
Jag kunde såklart inte vänta med att köra champ, så det fick bli direkt! Han var riktigt spänd då han aldrig varit på något champ innan och tyckte det var riktigt coolt med alla andra hästar så visst, han ville väldigt gärna springa iväg och skutta och sparka så jag fick trava lite med honom runt championats ansvariga. 
 
 
Sjävla championatet gick inte sådär jättebra, vi körde FPC, han blev helt till sig när alla började springa åt samma riktning som vi skulle så han började skutta runt och klarade inte av att hoppa all hindren, så vi kom på 14:de plats... Jaja, han var duktig ändå ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback