Skördebygden

 
Igår var en väldigt speciell dag för mig, och för alla andra såklart. Vi fick tillgång till Skördebygden för första gången! 
 
 

Jag hann inte blogga just då, men tog ändå lite bilder ;)
Innan ni får se de så måste jag bara säga att det är otroligt välgjort allting! Som till exempel i Jarlaheim, där fanns brunnar, övergångsställen och murgröna som hängde och klängde lite överallt i byn, så himla mysigt! 
 
 
 

~VARNING FÖR BILDBOMB~

 
 
 
 
 
 
Ledsen för texten som var där ._.
 
 
 
 
 
 
Så mysigt!! ^-^
 
 
 
 
Blev så sjukt glad när jag för första gången såg dessa muren, ingången till Jarlaheim, går inte att besriva känslan *-*
 
 
 
 
FÖRLÅT! Var typ tvungen att fota denna, så himla fräsigt med en massa bilar runt omkring! :D
 
 
 
 
Sofie hittade efter en lång tid sin efterlängtade farmor! ♥
 
 
 
 
Så himla mysig plats Jarlaheim! ♥
 
 
 
 
EN HAGE! EN FKN HAGE! NU ÄR JAG DÖD... *-*
 
 
 
 
 
 
 
Jorvikstallet! Äntligen! Dock så är Herman bortrest just nu... ;-;
 
 


 
Uppdragen: Vad det gäller uppdragen så var de helt okej(tog inga bilder då jag kände att det inte var nödvändigt). Man skulle prata med en kille vid namn Ed Field(snygg...!) och hjälpa honom med att bland annat rensa ogräs och skaffa råvaror till menyn på hanns Världshus. Och i som tack för att jag hjälpt honom visade han vägen till Jorvikstallet. På vägen blev jag stoppad av Jarlaheims borgmästare, Jack. Honom skulle man hjälpa med att skaffa en ny borgmästare då han inte ville ha jobbet längre, ingen ville dock ställa upp och därefter så fick man vänta en dag på att få nya ;)
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback