Stallhjälpen!

 
 
Jag såg en liten reklam-affisch om att vi nu fått tillgång till stallhjälp! Jag tänkte ge det en chans och ringde tjejen som erbjöd sig att ta hand om mina hästar och frågade om hon kunde jobba en vecka åt mig. Hon tackade såklart ja och började jobba direkt i utbyte mot 49 Starcoins!
 
 
Hon pressenterade sig som Ashley och verkade väldigt trevlig! Vi kom överens väldigt snabbt och hon verkar vara precis min typ. 
Emil tyckte att hon var lite konstig då det inte är många som varit inne i stallet(för utom jag då) och de som varit där känner han ganska väl. Moon tyckte det var spännande och gillade henne direkt! Starblood däremot var inte helt med på detta och var i första taget lite tjurig, men jag tror att han kommer vänja sig mer sedan!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback