Vad har jag gett mig in på....

 
För några dagar sedan(vet inte så exakt när det var...) ställde jag upp på en liten tävling men Alex och Majs. 
Tävlingen gick till såhär:
Vi körde en eller två banor och den som förlorade/kom sist på banan/banorna måste då byta hår i minst en vecka. Vinnaren av tävlingen får bestämma ett hår som kostar HÖGST 50sc.
 
 
 vi körde Lorettas bana i Moorland och eftersom Starblood då inte var riktigt i from(efter min spelpaus så hade han fortfarande bara ornage smiley) så då kom jag sist... Alex vann och var tillräkligt elak för att ge mig detta håret:
 
 
(ifall någon undrar så finns det i Firegrove för 45sc)
 
 
 
Jaa, då ska man gå runt och skämmas i detta i en hel vecka...
 
 
 
 
 





» Maja

Hahahah nu förstår du lite hur jag känner mig x3

2013-10-14 » 19:52:58

(ond)

2013-10-18 » 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback