Veckans uppdateringar!

 

Den fantastiska Skördebygden! 

 
 
 
Hej allihopa!
Idag är det en mycket stor dag för alla på Jorvik, den härliga Skördebygden öppnas för de som har slutfört alla uppdrag hos Byggmästare Donald och därmed reparerat bron! För att få tillgång till Skördebygden måste du också vara Star Rider och i level 4 eller högre.

Välkommen till Skördebygden!
Välkommen till Skördebygden!

Inte hunnit klart?
- För att komma in i Skördebygden så måste du ha slutfört arbetet med att reparera bron mellan Silverglade och Skördebygden. Du kan påskynda reparationen genom att handla byggvaror hos Billy Bulldozer som finns stationerad på G.E.D's byggplats i norra Moorland. Du måste dock utföra de fyra reparationsstegen Byggmästare Donald ger dig (dvs göra alla de normala gula uppdrag han ger dig) för att bron slutligen ska kunna passeras, även om du gör allt så klart som möjligt med Billy's varor. Ju fler uppdrag du utför desto fler olika varor har Billy att erbjuda dig.
Hej Billy Bulldozer!

Hej Billy Bulldozer!

Vad finns då på andra sidan?!
    • Mängder av nya uppdrag!

    • Det berömda Jorvikstallet!

    • Nya roliga tävlingar!

    • Den pampiga byn Jarlaheim!

    • Fyra nya hästar att köpa!

    • Nya affärer med saker för både dig och din häst!

    • Nya fin-fina paddockar!

    • Spännande karaktärer att lära känna!

    • Och mycket mycket mer...
Maffiga Jarlaheim!

Välkommen till maffiga Jarlaheim!

Underbara solrosfält!
Underbara solrosfält!

Detta är bara ett litet urplock av det som finns i den vackra Skördebygden, rid runt och utforska detta spännande område, lär känna de nya härliga karaktärerna som bor i Skördebygden, och bli en del av dess historia!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
MINA TANKAR: Ahhhhhhhh! *-* Äntligen! Och tacktacktack SSO, trodde först inte att jag skulle ha tillgång till SB för än först imorgon men nu kommer jag ju såklart också att kunna gå in där! Och jag kommer utan tvekan att försöka mitt allra yttersta för att få gå in där idag! ^-^
 
Något som fick mig och mina kompisar i tankar var hästen på bilden ovan, kan det vara en Islandshäst!? Vi tre stycken med mobilerna uppe och gämförde bilden ovan med en bild på en ponny. Vill verkligen se en Islandshäst!!!!♥
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback