Mysig ponny-ritt med Majs♥

Emil och Majas ponny Stompe har aldrig förut träffats, så jag och Maja kände att det var dags idag. Så vi träffades vid Everwind Fälten. Emil blev helt till sig när han fick se Stompe. Han ansträngde sig verkligen för att ine bara ignorera mina komandon och bara sticka iväg. Men till sist kom Stompe och Maja fram och de fick hälsa lite.
 
 
 
Jag känner på mig att de kommer att bli riktigt fina kompisar♥
 
 
Jag och Maja bestämde oss sedan för att rida en liten sväng till äppellunden. Så vi började lite sakta att skritta mot närmsta väg som kunde leda oss mot Firgrove.
 
 
Vi gick sedan in i lite trav och därefter galopp. Det var riktigt härligt att bara rida och låta håret flyga och samtidigt se att Emil och Stompe hade så otroligt kul♥
 
 
Vi började sedan att trava lite igen vid bron mot Firgrove. Emil var då lite trött men var ändå alldeles uppspelt av det som hänt! Men vi började hur som helst sedan att trava, som sagt, vid bron och red sedan ner till Äppel Lunden.
 
 
Stompe och Emil tyckte det var riktigt kul att vara där. Jag lät honom galoppera lite fritt och tog en liten ensam-bild på mig och Emil vid alla Äppelträd♥
 
 
 
 
Men efter en lång och intensiv ritt så tog vi de ned till vattnet så de fick skritta av sig lite och samtidigt ha lite mysigt i vattnet♥
 
 
 
 
Vi skrittade sedan båda hem efter en riktigt mysig ritt♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback