Ni bestämmer rubriken

Hej igen♥
 
Såhär ligger det nu till: Jag trodde att min spellust skulle börja dra igång efter en vecka eller kanske några dagar. Men en och snart två veckor har gått men jag känner fortfarande inte att jag har nåon lust att spela. Varför vet jag inte men jag tror att det kan vara att jag bara har tröttnat lite, tröttnat på att varje dag gå in och blogga om allt och lite till, trött på att varje dag gå in på Starstale och spendera 40min bara på att föröka komma på något kul att skriva om. 
En annan orsak är att datorn inte frästar lika mycket som innan. Och när jag väl sitter vid datorn så Skypar jag eller sitter vid Facebook. Men Starstable? Nejtack! :)
Tog faktiskt och loggade in lite idag då Soffe och Maja var inne och jag tänkte att det kunne vara lite kul att rida runt lite. Men nej, inte då heller var det särskilt kul.
 
Något jag verkligen saknat är bloggningen, så håller just nu på att fundera på hur det blir, men ni ska veta att jag saknar er och hoppas på att snart ha lusten att börja blogga igen♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback