Ni väljer rubrik; Globala

Jag börjar bli lite trött på bråk och trakassering i Globala! Speciellt bråken kan vara fruktansvärt irriterande och barnsliga! Det brukar ofta handla om småsaker om att den personen inte fick göra si och så, den andra personen hotar med att sluta spela SSO, folk säger: "Nej! Gör inte det!" Eller något i den stilen, och sedan är helt plötsligt alla inblandade! Jag förstår inte!? Om ni nu tvunget ska hålla på och tjaffsa som ditten och datten så föreslår jag att ni träffas någonstanns och reder ut det hela... alone! Det blir bara så jobbigt när folk i Globala blir så upphettsade för småsaker! Men idag i Globala, hände något som jag skulle säga är ännu värre:
 
 
Strax innan VDC är folk i full gång med att fråga hur många minuter eller sekunder det är kvar. Men helt plötsligt säger en tjej: "ALLA IGNORERAR *namn*! HON ÄR EN STALKER!"
Och hur tänkte du egentligen nu? Om hon nu är en stalker (Det kan också vara så att personerna som detta handlar om bråkar och *namn* kallade *namn* för Stalker, men har ingen närmare beskrivning så...) så prata med henne! Säg till henne att du faktiskt blir rädd av att hon stalkar dig eller faktiskt inte tycker det är okej, men du har inte rätt att skrika ut hennes namn och säga något dåligt om henne! För oavsett om folk har träffat *namn* eller inte så, utan att man vet om det, så försämrar man personens rykte på mindre än fem sekunder! Riktigt fel tycker jag!!!
 

Behövde bara skriva av mig lite, hoppas ingen blev sårad osv.♥
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback