Uppdaterade sprickor - åsiktsinlägg

Första gången jag gjorde en spricka måste jag erkänna en sak: Jag klarade inte det! Hur jag än försökte så blev jag bara jättesur på spelet och pallade inte mer(dålig förlorare?). Men efter några gånger fick man kläm på det och det var inte alls lika knepigt längre! Men det var fortfarande en utmaning, som jag gillade och gjorde mitt bästa för att klara! Men Starstable tyckte visst det var för svårt och gjorde det ännu lättare!
 
 

Såhär ser det alltså ut nu!
 
 
Ömm...? När jag sa att det skulle bli lättare, som jag nämnde i tidigare inlägg, så menade jag verkligen inte såhär! Jag hade tänkt mig bara en aning synligare stjärnor. Det är allt! Jag menade inte att de skulle vara synliga som gul mot svart och långsamma som sköldpaddor... Nej, jag måste säga att jag hellre kör en svår utmaning än att bara sitta där och klicka...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback